Stvaranje digitalne veze između Vas i Vaših kupaca
Banqup postoji kako bi vam pomogao da poboljšate svoje usluge.
S jedne strane, Banqup Vam štedi vrijeme u administrativnim poslovima, olakšava rad s klijentima i daje Vam mogućnost da svoje vrijeme uložite u pružanje stručnih financijskih savjeta.
Automatizirajte svoje procese, iskoristite pristup klijentskim dokumentima u stvarnom vremenu i iskoristite uvide u trendove kao nikada prije.
Zahvaljujući Banqup-u, Vaša tvrtka ima koristi od pristupa u stvarnom vremenu digitalnim računima, dokumentima i plaćanjima Vaših klijenata. Pristupite i obradite dokumente klijenata u vrijeme koje Vama odgovara i povećajte vrijednost Vašeg odnosa s klijentima.
Digitalni procesi štede vrijeme, omogućavaju efikasnije poslovanje i suradnju u stvarnom vremenu.
Ovo su prednosti Banqupa. I Vi i Vaši kupci možete automatizirati dugotrajne ručne zadatke i provesti vrijeme tamo gdje je najpotrebnije.
Otkrijte što digitalizacija može učiniti za Vas i Vaše poslovanje i surađujte s korisnicima u realnom vremenu.
Banqup stvara financijski ekosustav neovisan o računovodstvenom software-u.
Nastavite raditi sa svojim poznatim ERP ili računovodstvenim platformama i uvezite svoje račune, dokumente i podatke o kupcima iz Banqupa u svoje postojeće sustave.
Saznajte više o Banqup-ovim integracijama.
Gecco
Imate pitanja? Ovdje smo da Vam pomognemo
Jednostavno pošaljite svoje račune i financijske dokumente na svoju platformu Banqup. Ili putem e-pošte, povucite i ispustite tako da snimite sliku na svom pametnom telefonu. Saznajte više o različitim metodama prijenosa putem našeg bloga.
Tehnologija Banqup OCR (Optical Character Recognition) zatim pretvara tekst i podatke na Vašim financijskim dokumentima u digitalne datoteke. Ovo ne samo da značajno smanjuje unos podataka, već znači da Vaš dokument postaje digitalan. Omogućite svom računovođi pristup svojim digitalnim dokumentima i pratite status svojih računa.
Provjerite našu stranicu s cijenama kako biste razumjeli različite Banqup-ove pakete i cijene.
Iskoristite prednosti pametnijih, besprijekornijih procesa.
Nema više unosa podataka, nema više traženja potvrda, samo pregled podataka u stvarnom vremenu i trenutni pristup dokumentima. Pokažite svojim klijentima da je bolje da provodite svoje vrijeme kao njihov strateški savjetnik. A ručne, administrativne poslove prepustite Banqupu.
Da. Možete odlučiti koji članovi vaše tvrtke gledaju koje klijente. Definirajte korisničke razine i postavite pravila koja vama odgovaraju.
OCR je kratica za optičko prepoznavanje znakova.
OCR je tehnika koja se koristi za elektroničko izdvajanje podataka. Banqup skenira račune i dokumente i odatle izvlači podatke.
Banqup uvijek koristi automatski OCR, koji je standardno uključen u sve pretplate. Banqup također ima ručni OCR za 100% prepoznavanje računa, za to je Vašim klijentima potrebna pretplata na Banqup Premium.
Postoji mnogo načina da dođete do Banqup korisničke podrške. Možete e-poštom, telefonom ili ispuniti obrazac za upit na našoj stranici za podršku. Pogledajte stranicu podrške za sve opcije.
Pogledajte Banqup demo i otkrijte jednostavnost svoje Banqup konzole i Banqup platforme Vašeg klijenta.